Strateegiakoosoleku modereerimine

Mõnel juhul võib ettevõttel minna vaja facelifti. Seda võib vaja minna juhtudel, kui ettevõte on just uuendanud oma teenuseid, kuid bränding pole veel sellega kaasa tulnud. Või näiteks juhul kui ettevõtte reklaamikampaaniad on nõrgemad kui tema konkurentidel. Sellistel puhkudel tuleks taas läbi arutada brändi strateegia.

Et arutelu oleks struktureeritud, peab seda keegi modereerima.

Pakun strateegiakoosoleku või strateegiapäeva modereerimist. Aitan modereerida brändi koosolekut – olgu koosoleku teemaks facelift, teenusedisain või brändi ‘uue hingamise’ leidmine.

Teenus sisaldab: 

a) tutvumist ettevõtte olukorraga ja ettevalmistust

b) koosoleku läbiviimist selleks eelnevalt ettevalmistatud ja kooskõlastatud punktide läbi

c) koosoleku kokkuvõtet PDF dokumendi või teksti näol, mis aitab tulevikus kokku lepitud punkte meeles pidada.

 

Strateegiakoosoleku kestvus:

2*3h või 3*3h

 

Koolitaja: Uku Nurk

Võta ühendust